بیوگرافی باربد بابایی و همسرش + عکس های اینستاگرامی

بیوگرافی باربد بابایی و همسرش + عکس های اینستاگرامی

بیوگرافی باربد بابایی و همسرش 

دراین پست، بیوگرافی باربد بابایی و همسرش را مرور میکنیم. باربد بابایی مجری و بازیگر معروف می باشد. او با اجرا در برنامه شب کوک بـه شهرت رسید. این چهره سپس فعالیت های خودرا در زمینه اجرا و بازیگری در تلویزیون ادامه داده و بـه یک چهره شناخته شده تبدیل شد. مـا در ادامه زندگی نامه باربد بابایی رابه همراه عکس های جدید او بـه اشتراک گذاشته ایم.

 

باربد بابایی کیست؟

باربد بابایی مجری، در ۲۰ شهریور سال ۱۳۵۷ ودر دل تابستان این سال در تهران بدنیا آمد. پدرش در مقطع زمانی بیرون از کشور رستوران‌دار بودو اوضاع مالی مناسبی داشتند. ولی باربد از ۱۷ سالگی سعی نمود تا با کار کردن هزینه‌های زندگی‌اش را در بیاورد. او برخلاف رشته تحصیلی مترجمی بـه دنیای هنر و بازیگری علاقه‌مند بود.

بیوگرافی باربد بابایی و همسرش 

وی در دوران دانشجویی تئاتر کار میکرد تا این کـه با مجری‌گری در برنامه‌های تلویزیونی بـه شهرت بالایی رسید. وی تحصیلات خودرا درمقطع کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد بـه اتمام رساند و تاکنون بعنوان مجری، بازیگر و خواننده فعالیت داشته اسـت. باربد بابایی علاوه بر حرفه‌های مذکور، نواختن گیتار رابه صورت‌تجربی یاد گرفت و تجربه خوانندگی هم دارد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی الهام چرخنده و همسرش + حواشی و عکس های جدید

 

ازدواج و همسر باربد بابایی

درسال ۱۳۸۰ باربد بابایی در سن ۲۳ سالگی ازدواج کرد کـه ثمره این زندگی مشترک یک دوقلو بنام آیلین و شایلین اسـت.

همسر باربد بابایی کیست

باربد بابایی و غزل حشمت

آقای بابایی در آذرماه سال ۱۳۹۷ میهمان برنامه خنداونه با اجرای رامبد جوان بودو در آنجا فاش کرد کـه از ۲۳ سالگی ازدواج کرده و دو دختر دوقلو بنام های آیلین و شایلین دارد. پیشتر شایعه شده بود کـه او همسر غزل حشمت مجری تلویزیون اسـت اما در ادامه مشخص شد کـه این شایعه ای بیش نیست و این دو مجری صرفا دریک برنامه کودک باهم همبازی بوده اند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی پردیس پورعابدینی و همسرش + عکس های جدید پردیس پورعابدینی

 

باربد بابایی چگونه مشهور شد؟

باربد بابایی درسال ۱۳۷۶ از ترم اول دانشگاه زمانی کـه ۱۹ سال سن داشت با بچه‌های دانشکده ادبیات بـه تئاتر دانشجویی مشغول شد و تا سه سال در جشنواره دانشجویی فعالیت داشت. او اولین فعالیت بازیگری‌اش رابا نمایش پرتگاه درسال ۱۳۷۷ بصورت حرفه‌ای آغاز نمود ودر سال ۱۳۷۹ با ایفای یک نقش فرعی برای سریال روزهای بیاد ماندنی، اولین بار مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت.

بیوگرافی باربد بابایی مجری

کارگردانی این سریال را تورج منصوری و زنده یاد همایون شهنواز بـه عهده داشتند کـه درسال ۱۳۸۱ از شبکه یک پخش شد. باربد دریک گفت‌وگو اذعان داشت کـه مـن اصلاً نمیخواستم مجری شوم از این حرفه متنفر بودم. دغدغه‌ام بازیگری بودو دراین مسیر امیر غفارمنش حمایت می کرد و هلم می‌داد.

 

باربد بابایی در شبکه های ماهواه ای

مدتها گذشت تا درسال ۱۳۸۲ باربد بـه شبکه ماهواره‌ای مهاجر برای برنامه «آهنگ مـا» دعوت شد کـه بـه پیشنهاد امیر غفارمنش فرصتی بود تا تجربه فضای اجرا را تست کند. بابایی پس ازآن بـه این حرفه ادامه داد ودر آن ماندگار شد. درسال ۱۳۸۶ با لغو مجوز شبکه مهاجر پیشنهاد ساخت برنامه موسیقی در رسانه ملی را مطرح کرد و حتّی کار تا مرحله کسب مجوز هم پیش رفت.

بیوگرافی باربد بابایی بازیگر

درسال ۱۳۹۴ برنامه استعدادیابی موسیقی بنام شب کوک از شبکه نسیم بـه تهیه‌کنندگی آقای دمیرچی و اجرای باربد با استقبال بی نظیری روبه‌رو شد. آریالای باربد بابایی همراه با برادران دمیرچی کـه از تهیه‌کننده‌های دنیای موسیقی هستند در هامبورک دفتر موسیقی و تهیه‌کنندگی و برگزاری کنسرت دارد و همیشه پیشنهاداتی برای اجرا در شبکه‌های ماهواره داشته اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی یسنا میرطهماسب و همسرش + عکس های اینستاگرامی یسنا میرطهماسب

 

باربد بابایی در برنامه زوجی نو

او درمورد این برنامه میگوید: مـا خیلی آیتم عجیب و غریبی نداریم، همان آیتم های معمولی و مشخص اسـت. مـن تمام تلاشم بر فانتزی و کمدی بودن فضای اجراست و تمام فیدبکی هم کـه از مخاطب میگیریم، بر اساس آن شوخی هایی اسـت کـه با زوج ها انجام می‌دهم. بـه هرحال وقتی مردم یک ساعت دراین خستگی روزانه و گرفتاری ها میتوانند لبخند بزنند، بـه دلشان می‌نشیند.

باربد بابایی کیست

بیوگرافی باربد بابایی

بنظر مـن آن شوخی ها خیلی مورد توجه قرار گرفته اسـت. مـا تیمی داریم کـه جزو عوامل هستند و بر اساس متر و معیارهایی کـه شبکه برای حضور زوج ها تعیین کرده اسـت، با زوج ها گفت‌وگو میشود. اگر راه آن ها دور باشد، ویدئو از خودشان و همسرشان می فرستند. بر اساس یک سری فاکتورها مثل این کـه از ازدواج انها بیشتر از سه، چهار سال نباید گذشته باشد.

سن باربد بابایی

سن انها خیلی بالا نباشد. ویدئویی کـه می فرستند، پر شور و حرارت باشد. خیلی خجالتی نباشند کـه نتوانند در برنامه صحبت کنند. انها را انتخاب می‌کنیم و بیشتر دراین حول و حوش اسـت. یک نفر وجوددارد کـه شاید خجالتی اسـت، شاید درونگراست. شاید یک فرمی اسـت کـه نمیتواند خود واقعی اش را نشان بدهد. شـما فکر کنید کـه این چقدر آدم سردی اسـت یا چقدر خودش را می‌گیرد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی نفس بازغی دختر پژمان بازغی + عکس های جدید نفس بازغی

 

تکنیک اجرای بداهه باربد بابایی

او می‌گوید: نه، مـن همیشه ودر تمام این سال‌ها بداهه اجرا کرده ام. از روی متن نمی‌توانم و هیچ تمرینی هم نیست. همه ی چیز در لحظه اسـت و هر اتفاقی هم کـه میوفتد، هر شوخی و حرکت و حرفی در لحظه اسـت و این هم بخاطر تجربه مـن از تئاتر اسـت. مـن همیشه خودم رابه لحظات می سپارم و هر انچه در آن لحظه انجام می‌دهم.

زندگی نامه باربد بابایی

هیچوقت هیچ متنی نیست و برای زوجی نو، شب کوک و هر برنامه ای کـه کار کرده ام، هیچوقت یک خط متن هم وجود نداشته اسـت. مدل مـن اسـت و خیلی نمی‌توانم درگیر متن شوم. تماشاچی هم، بـه شدت دراین مدل برنامه ها تاثیر گذار اسـت. واقعا خود مـن وقتی شب هایی تماشاچی ها پر شور و تعداد انها بیشتر اسـت، انرژی میگیریم.

 

نکات جالب درمورد باربد بابایی

این مجری جوان و خوش چهره پیشتر در یکی از نظرسنجی های صدا و سیما بعنوان یکی از دو مجری خوش تیپ صدا و سیما انتخاب شد. بـه گفته خودش از ۱۷ سالگی روی پای خودش ایستاده و اگرچه پدرش زمانی در بیرون از کشور رستوران دار بوده و اوضاع مالی نسبتا خوبی دارد اما هیچگاه بـه پدرش متکی نبوده. باربد بابایی در کشور کشور آلمان هم کسب و کاری برای خود دارد.

 

مـن شومن هستم

او میگوید: مـن مجری نیستم، مـن شومن هستم و اجرای صحنه ای میکنم. در همه ی برنامه ها امضای مـن شومنی اسـت. تقریباً میتوانم بگویم پنجاه پنجاه اسـت، یعنی پنجاه درصد تکنیک های شخصی و پنجاه درصد مهارت هایی اسـت کـه دراین سال‌ها بـه آن اضافه شده، ولی انچه در سوال قبلی گفتم کـه مـن کلا بداهه کار میکنم، این شخصی اسـت.

بیوگرافی باربد بابایی

از بچگی هر کس بـه مـن چیزی می‌گفت، دو تا جمله بـه او میگفتم و همیشه کلمه آماده داشته ام. پنجاه درصد تکنیک های شخصی و پنجاه درصد تجربه هایی اسـت کـه دراین بیست و چند سال بـه مـن اضافه شده اسـت. بنظر مـن اجرا باید در ذات یک نفر باشد، بخاطر این کـه اجرا خیلی متفاوت با بازیگری اسـت.

اینستاگرام باربد بابایی

barbodbabaee@

 

Leave your thought here

Your email address will not be published.

جدیدترین مطالب