بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسرش + عکس های محمودرضا قدیریان

بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسرش + عکس های محمودرضا قدیریان

بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسرش 

دراین پست، بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسرش را مرور می‌کنیم. محمودرضا قدیریان یکی از مجریان و بازیگران باسابقه تلویزیونی میباشد. او بیشتر بخاطر اجرای برنامه ساعت ۲۵ و بازی در سریال بـه کجا چنین شتابان شناخته میشود. مـا در ادامه بـه بررسی زندگی نامه محمودرضا قدیریان پرداخته و حقایق جالبی درمورد این مجری محبوب را نیز بـه اشتراک گذاشته ایم.

 

محمودرضا قدیریان کیست؟

محمودرضا قدیریان مجری و بازیگر و گوینده ایرانی در ۲۰ شهریور ۱۳۵۹ در تهران بدنیا آمده و فارغ‌التحصیل رشته نرم افزار کامپیوتر در مقطع کارشناسی میباشد. قدیریان از سال ۸۲ فعالیت خودرا بعنوان گوینده در رادیو شروع کرد یکی از گویندگان و مجریان مشهور رادیو می‌باشد بـه علاوه بر گویندگی چند کار تلویزیونی و سریال نیز بازی کرده ودر عرصه بازیگری نیز فعال می‌باشد.

بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسرش + عکس های محمودرضا قدیریان

گوینده خوش صدای رادیو مجری چند برنامه موسیقایی و صندلی داغ بود اجرای این برنامه‌ها رابه عهده داشت. او در سریالهای برنا و ستاره سهیل ودر سریال بـه کجا چنین شتابان نقش آفرینی کرده اسـت. این مجری مشهور علاوه بر کار اجرا و گویندگی در رادیو و تلویزیون در کار دوبله نیز هست و صدای خاص و منحصر بفردش باعث شده تا دراین عرصه نیز کار بکند و یکی از دوبلورها اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی پدرام کریمی و همسرش + عکس و مصاحبه

 

ازدواج و همسر محمودرضا قدیریان

محمودرضا قدیریان درسال ۹۶ خبر از ازدواجش داد و عکسی از دسته گل خواستگاری در اینستاگرامش منتشر کرد اما هویت و نام همسرش را فاش نکرد. اما در تاریخ ۲۳ فروردین عکسی از همسرش فرشته آلوسی کـه یکی از بازیگران سینما و تلویزیون اسـت منتشر کرده اسـت. فرشته آلوسی یکی از بازیگران تازه کار و جوان سینما و تلویزیون می‌باشد.

بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسرش

باید بگوییم کـه فرشته آلوسی در هفت سریال تلویزیونی بـه ایفای نقش پرداخته اسـت و آخرین فیلم سینمایی او درسال ۹۴ با فیلم روایت ناتمام گیسو بوده اسـت. از سریال هایی کـه فرشته آلوسی در آن ها ایفای نقش کرده اسـت می‌توان بـه سریالهای ارمغان تاریکی ، سریال آخرین بازی، سریال دودکش و فیلم نامیرا اشاره کرد.

 

محمودرضا قدیریان چگونه مشهور شد؟

وی یکی از مجریان و گویندگان رادیو می‌باشد کـه سالهاست بعنوان گوینده برنامه های مختلف در شبکه های رادیویی فعالیت می کند و اصلی ترین حرفه و شغل بـه اجرا در رادیو می‌باشد. صدای خاص و منحصر بـه فرد او باعث شد تا وی از سنین کم وارد عرصه گویندگی و اجرا در رادیو شود. ایشان علاوه بر مجری گری و گویندگی و بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت داشته اسـت.

زندگی نامه محمودرضا قدیریان ،بیوگرافی محمودرضا قدیریان

وی از سال ۱۳۸۲ توسط حمید منوچهری از کارگردانان نمایش های رادیویی وارد عرصه اجرا و بازیگری دربخش نمایش های رادیویی شد. بعد از مدت فعالیت دربخش نمایش وارد عرصه گویندگی در برنامه های مختلف رادیویی شد و تا کنون نیز یکی از پرکارترین و بهترین گویندگان رادیو میباشد.

 

محمودرضا قدیریان تا کنون با شبکه های رادیویی جوان رادیو قرآن صدای آشنا و هم چنین برنامه های راه شب رادیو ایران همکاری داشته اسـت. باید بگویمی کـه او از سال ۹۲ وارد تلویزیون شده و بعنوان گوینده در برنامه هایی چون ساعت ۲۵ اجرای زنده داشته اسـت. نخستین تجربه بازیگری وی را در سریال ستاره سهیل در نقش اویس قرنی بازی کرد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی زهره حمیدی و همسرش + حواشی زندگی و بیماری او

 

از طریق اجرا به مردم کمک می کنم

آقای قدیریان می‌گوید: حضورم در شبکه های مختلف رادیویی و کار در ژانرهای مختلف، اجرا در برنامه «خانه شـما» را برای مـن آسان کرد. از طرفی برای قبول این برنامه دلایل مختلفی داشتم. اول این کـه مباحث این برنامه مورد علاقه خودم مـن هستند و با رشته ای کـه همین حالا در حال تحصیل آن هستم بی ارتباط نیست.

تقریباً سه سال اسـت کـه رشته روانشناسی با گرایش مدیریت خانواده میخوانم و خوشبختانه این موضوع در اجرا کمک خوبی برایم شده اسـت. دلیل دوم این کـه همیشه نسبت بـه معضلات فرهنگی و جامعه دغدغه داشتم، این اسـت کـه معتقدم همه ی انچه در جامعه نمود پیدا می کند. بهمین خاطر دلم می‌خواست فرصتی فراهم شود تا هم از انچه یاد گرفتم بتوانم بـه دیگران کمک کنم.

 

درباره برنامه ساعت ۲۵

این مجری محبوب می‌گوید: انتخاب مـن بعنوان مجری بنابر ویژگی هایی بود کـه عوامل برنامه مد نظر داشتند. انها بـه دنبال کسی بودند کـه تا بحال اجرای تلویزیونی زنده نداشته باشد. مـن هم پیش از این در رادیو فعالیت داشتم و برنامه ای برای تلویزیون اجرا نکرده بودم. دوم این کـه تجربه بازیگری و فعالیت در هنر نمایشی داشته باشد.

چراکه این موضوع باعث صمیمیت بیشتری با مخاطب میشود. مثلاً حضور نسرین مقانلو بعنوان مجری یک برنامه می‌تواند رابطه عمیق تر و صمیمانه تری با مخاطب برقرار کند. بنابر این، بـه مراتب تاثیرگذاری برنامه هم بیشتر می‌شود. دیگر این کـه موسیقی خط قرمزهای حساسی دارد کـه قطعا برای شبکه پنج سیما مهم اسـت بهمین منظور ترجیح دادند از اصحاب رادیو استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مرجان محشتم و همسرش + حواشی و علت کم کاری

 

نکات جالب درباره محمودرضا قدیریان

قدیریان علاوه بر حرف های نام برده شده شغل دیگری نیز دارد ودر دانشگاه و اموزشگاه های مختلف مشغول تدریس فن بیان و اجرا و گویندگی میباشد. قدیریان می‌گوید: مـن پیش از هرچیز، گوینده و بازیگر رادیو هستم و بـه غیر از فعالیتم در رادیو، در چند فیلم و سریال بازی کرده‌ام. بعد از ۱۱-۱۰ سالی کـه در رادیو فعالیت داشتم احساس کردم بـه فضاهای جدیدی نیاز دارم.

محمودرضا قدیریان و رضا ایرانمنش

باید بگویم، در زمینه اجرای تلویزیونی بدلیل این کـه تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون زیاد دوست ندارند با مجری‌ها کار کنند بهمین دلیل این حرفه را دنبال نکردم. اما در رادیو مسئله فرق میکند. فعالیت مـن در رادیو بازیگری اسـت و تقریباً تمام اجراهایی کـه در رادیو هم داشتم بـه سبک بازیگری بوده اسـت.

 

قطعا مـن هم مثل بقیه مردم موسیقی را دوست دارم با تاکید این موضوع کـه مـن موسیقی سنتی را بیشتر دوست دارم ولی خواننده‌های پاپ مـا اینروزها آن قدر خوب عمل می کنند‌. تجربه موسیقیایی نداشته ام و فقط شنونده موسیقی هستم. چون موسیقی هم مثل بازیگری هنری اسـت کـه محبوبیت ویژه‌ای دارد، اجرا دریک برنامه موسیقی محور برای مـن جالب بود.

اینستاگرام محمودرضا قدیریان

پیج اینستاگرام محمودرضا قدیریان

mahmoodrezaghadirian@

 

Leave your thought here

Your email address will not be published.

جدیدترین مطالب