بیوگرافی موسی التماری، مسی اردن

عکس های موسی التماری

آشنایی با بیوگرافی موسی التماری، مسی اردن

 

بیوگرافی موسی التماری فوتبالیست حرفه ای اردنی

در این مقاله از بیتوته، با بیوگرافی موسی التماری آشنا می شوید. موسی محمد موسی سلیمان التماری (عربی : مُوسى مُحَمَّد مُوسى سُلَیْمَان التَعمری؛ زاده ی ۱۰ ژوئن ۱۹۹۷) یک فوتبالیست حرفه ای اردنی است که به عنوان وینگر راست برای باشگاه مون پلیه لیگ ۱ و تیم ملی اردن بازی می‌کند.

چکیده ای از بیوگرافی موسی التماری :

نام و نام خانوادگی : موسی محمد موسی سلیمان التماری

تاریخ تولد : ۱۰ ژوئن ۱۹۹۷

محل تولد : عمان، اردن

ارتفاع : ۱.۷۸ متر (۵ فوت ۱۰ اینچ)

موقعیت (ها) : جناح راستی

 

بیوگرافی موسی التماری :

موسی سلیمان التماری در ۱۰ ژوئن ۱۹۹۷ در عمان متولد شد. وی یک فوتبالیست اردنی است که از ژوئیه ۲۰۲۳ با باشگاه دسته اول فرانسه HSC Montpellier قرارداد دارد. این وینگر از آگوست ۲۰۱۶ یک ملی پوش اردنی است.

 

حرفه باشگاهی :

شباب الاردن :

التمری کار خود را در شباب العردون آغاز کرد، او بسیار سریع بود، مهارت های فوق العاده و پاهای شگفت انگیزی داشت، او پس از شش بازی اول خود توسط تیم ملی بزرگسالان دعوت شد، او در سال ۲۰۱۶ به سپر فوتبال اردن دست یافت.

 

الجزیره (قرضی) :

در سپتامبر ۲۰۱۷، او به الجزیره قرض داده شد، او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۸ شرکت کرد و شش گل در ده بازی برای تیمش به ثمر رساند، او همچنین جام حذفی اردن ۲۰۱۷–۱۸ را به دست آورد.

 

حرفه باشگاهی موسی التماری

موسی التماری کیست ؟

 

آپوئل :

در ۲۸ می ۲۰۱۸، التماری قراردادی سه ساله به مبلغ ۴۰۰۰۰۰ یورو با باشگاه آپوئل قبرس امضا کرد. او عنوان قهرمانی سوپر جام قبرس ۲۰۱۹، عنوان لیگ دسته اول قبرس ۲۰۱۸–۱۹ را به دست آورد و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان قبرس شناخته شد. او همچنین در نهایت موفق به کسب عنوان MVP (با ارزش ترین بازیکن) لیگ قبرس شد.

 

اود هورلی :

در ۵ اکتبر ۲۰۲۰، التماری با قراردادی سه ساله با مبلغ ۱.۱ میلیون یورو به باشگاه لیگ دسته اول بلژیک اود هورلی پیوست. التماری شش گل زد و یک پاس گل داد، در حالی که دومین دریبل‌های لیگ را برای اود هورلی در فصل ۲۰۲۲–۲۳ به دست آورد.

 

مونپلیه :

در ۱۱ مه ۲۰۲۳، التماری قراردادی سه ساله را به صورت رایگان با باشگاه مون پلیه فرانسه امضا کرد. او اولین اردنی بود که با یک باشگاه لیگ ۱ قرارداد امضا کرد و اولین اردنی بود که در یکی از پنج لیگ برتر اروپایی قرارداد امضا کرد. او قبلا به تیم اسپانیایی لوانته، تیم انگلیسی بلکبرن، تیم فنرباغچه ترکیه، و همچنین پیوندهایی به لیگ های MLS و خلیج فارس، قبل از پذیرش پیشنهاد به مون پلیه، مرتبط بود.

 

او اولین بازی خود در لیگ ۱ را در ۱۳ اوت در برابر لو هاور انجام داد که با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در روز بعد، التماری دو گل مقابل لیون در پیروزی ۴-۱ به ثمر رساند، و اولین اردنی بود که در لیگ ۱ گلزنی کرد، و همچنین در تیم L’Équipe ‘s Team of the L’Equipe جای گرفت.

 

تیم های موسی التماری

بیوگرافی موسی التماری

 

حرفه بین المللی :

التعامری در سطح زیر ۲۳ سال مقابل اردن بازی کرد. او اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان اردن در ۳۱ اوت ۲۰۱۶ در یک بازی دوستانه بین المللی مقابل لبنان انجام داد، این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. التمری در آن زمان تنها ۱۹ سال داشت. او در سال ۲۰۱۶ شش بازی ملی دیگر انجام داد. در سال ۲۰۱۷، اولین گل خود را برای اردن در یک بازی دوستانه مقابل هنگ کنگ به ثمر رساند. التماری در تیم اردن برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ نام گرفت، او در این مسابقات سه بازی انجام داد، یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

 

در ژانویه ۲۰۲۴، التماری در ترکیب ۲۶ نفره اردن برای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قرار گرفت. او دو بار در بازی افتتاحیه اردن مقابل مالزی گلزنی کرد که با پیروزی ۴–۰ به پایان رسید. بعدها، هنگامی که اردن به نیمه نهایی رسید، او یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل در برابر کره جنوبی در برد تاریخی ۲-۰ ارائه کرد و اردن را برای اولین بار در تاریخ خود به فینال جام ملت های آسیا برد.

 

بهترین تیم های موسی التماری

آشنایی با بیوگرافی موسی التماری

 

موسی التماری؛ مسی اردنی

این بازیکن جوان توانسته است لقب مسی اردن را به دنبال شباهت های بسیار زیاد با کاپیتان بارسلونا کسب کند. نحوه دریبل زدن او و رویارویی با بازیکنان حریف و همینطور تند و تیز بودنش به همراه نحوه گلزنی هایی که داشته سبب شده تا با یکی از ستارگان به یادماندنی دنیای فوتبال مقایسه شود، البته بیشتر طرفداران وی معتقد هستند که باید وی را با آرین روبن ، کاپیتان سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ مقایسه کرد.

 

سبک بازی موسی التماری :

با توجه به اینکه التماری یک وینگر چپ-راست پا است، علاقه وی به بریدن از داخل و پاس دادن به بازیکنانی با توانایی دریبلینگ قابل توجه است. توانایی او در نگه داشتن توپ در نزدیکی پاهایش، حتی در فضاهای بسیار محدود، او را در حالت حمله بسیار خطرناک می‌کند. سرعت، حرکات فریبنده و سبک کلی بازی التماری باعث شده است که او با محمد صلاح، وینگر لیورپول، مقایسه شود.

 

ازدواج موسی التماری :

از ازدواج ایشان اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

 

باشگاه های موسی التماری

عکس های موسی التماری

 

اطلاعات تیم :

حرفه جوانان :

شباب العردون   – ۲۰۱۶

 

شغل ارشد :

سال ها  تیم برنامه ها  (Gls)
 ۲۰۱۶–۲۰۱۸ شباب العردون ۱۹  (۵۰)
۲۰۱۷–۲۰۱۸  الجزیره (قرضی)  ۱۷ (۳)
 ۲۰۱۸–۲۰۲۰  آپوئل  ۴۸

(۱۲)

۲۰۲۰–۲۰۲۳ اوه لوون  ۸۶ (۱۰)
 ۲۰۲۳– مونپلیه  ۱۸  (۵)

 

حرفه بین المللی :

 سال ها  تیم  برنامه ها (Gls)
 ۲۰۱۷–۲۰۱۹ جردن U23 ۹  (۳) 
۲۰۱۶ –  اردن  ۷۰  (۲۱)

 

موسی التماری کیست

حرفه باشگاهی موسی التماری

 

تصاویر موسی التماری

تصاویر موسی التماری

 

درباره موسی التماری

بهترین تیم های موسی التماری

 

درباره زندگی موسی التماری

باشگاه های موسی التماری

 

زندگی نامه موسی التماری

موسی التماری

 

گردآوری : بخش ورزشی بیتوته

 

Leave your thought here

Your email address will not be published.

جدیدترین مطالب