معرفی زوج های معروف سینمای ایران و جهان

در سینمای ایران و جهان بازیگران بسیاری وجود دارند که با یکدیگر ازدواج کرده و تشکیل خانواده داده‌اند. در این مطلب زوج های معروف سینمای ایران و جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

بین بازیگران سینمای ایران و جهان تاکنون شاهد ازدواج افراد معروف بسیاری با یکدیگر بوده‌ایم که با خبر ازدواج خود، هوادارانشان را شوکه کردند. برخی از بازیگران پس از تجربه همکاری در صحنه تئاتر و یا فیلمبرداری با یکدیگر آشنا شدند و بعد از مدتی ازدواج کردند. با این حال، خبر ازدواج یا طلاق بازیگران و هنرمندان همیشه برای هواداران و مخاطبان جالب و جذاب بوده و زوج های معروف سینمای ایران و جهان همواره در مرکز توجه مردم و پاپاراتزی‌ها قرار دارند. به همین بهانه در ادامه این مقاله از پلازا زوج های معروف سینمای ایران و جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب:

زوج های معروف سینمای ایران

در این بخش بهترین زوج های سینمایی ایران را معرفی کرده و شما را با بازیگرانی که با یکدیگر ازدواج کردند بیشتر آشنا خواهیم کرد.

۱. زنده یاد حمید سمندریان و هما روستا

زوج های معروف سینمای ایران

  • آثار مشترک: در تئاترهای متعدد

یکی از  زیباترین زوج های معروف سینمای ایران زنده یاد حمید سمندریان و زنده یاد هما روستا بودند. این زوج با عشق فراوان نزدیک به چهل سال زندگی مشترک را با یکدیگر تجربه کردند که به گفته اطرافیان سراسر عشق بود. خانم روستا از بازیگران جوان تئاتر بود که بنا به پیشنهاداتی نزد آقای سمندریان تعلیم دید و در نهایت این رابطه به عشقی طولانی ختم شد. در طول سال‌های مشترک باهم بودنشان، این زوج در تئاترهای زیادی کنار هم حضور داشتند و نه تنها رابطه زناشویی موفق بلکه همکاری پیروزمندانه‌ای داشتند. در سال ۱۳۹۱ آقای سمندریان از دنیا رفتند و سه سال بعد نیز خانم هما روستا نتوانستند دوری همسر خود را طاقت بیاورند و به او پیوستند.

۲. علی مصفا و لیلا حاتمی | لیست زوج های معروف سینمای ایران و جهان

زوج‌ های هنرمند / زوج های موفق ایران

  • آثار مشترک: لیلا (۱۳۷۵)، میکس (۱۳۷۸)، آسمان محبوب (۱۳۸۸)، چیزهایی هست که نمی‌دانی (۱۳۸۹)، پله آخر (۱۳۹۰)، در دنیای تو ساعت چند است (۱۳۹۲)، حکایت دریا (۱۳۹۵)، خوک (۱۳۹۶)، مردی بدون سایه (۱۳۹۷)

علی مصفا و لیلا حاتمی یکی از زوج های معروف سینمای ایران و جهان هستند که در فیلم‌های بسیاری با یکدیگر همکاری کردند. این دو در سال ۱۳۷۵ و در حین ساخت فیلم «لیلا» به کارگردانی داریوش مهرجویی با یکدیگر آشنا شده و به هم علاقه‌مند شدند. این زوج هنرمند و دوست داشتنی در سال ۱۳۷۷ با یکدیگر ازدواج می‌کنند و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام‌های «مانی» و «عسل» است. علی مصفا و لیلا حاتمی زوج بی‌حاشیه و موفق سینمای ایران هستند که هر دو در خانواده‌هایی هنری و فرهنگ دوست بزرگ شده‌اند.

همچنین بخوانید :

۳. امیر جعفری و ریما رامین فر | لیست زوج های معروف سینمای ایران و جهان

زوج های بازیگر / زوج های مرد سینمای ایران

  • آثار مشترک: نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ (۱۳۸۰)، سریال من یک مستاجرم (۱۳۸۲)

امیر جعفری و ریما رامین‌فر یکی از زوج های معروف سینمای ایران هستند که پس از ۸ سال آشنایی با یکدیگر ازدواج کردند. ریما رامین‌فر ۴ سال از امیر جعفری بزرگ‌تر است و زمانی که آشنا شدند، امیر جعفری تنها ۱۹ سال داشت و به همین خاطر ازدواجشان ۸ سال به تعویق افتاد. این زوج هنرمند در سال ۱۳۸۰ ازدواج کردند و پسری به نام «آیین» دارند.

همچنین بخوانید :

۴. مسعود رایگان و رویا تیموریان | لیست زوج های معروف سینمای ایران و جهان

بهترین زوج های سینمایی ایران / زوج های معروف سینمای ایران و جهان

  • آثار مشترک: سریال شمس‌العماره (۱۳۸۸)، سریال هم‌گناه (۱۳۹۸)

مسعود رایگان و رویا تیموریان نیز زوج های بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران هستند که سال‌های زیادی است با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و دو فرزند به نام‌های «درنا» و «دنیا» دارد. او پس از جدایی از همسر اول خود با مسعود رایگان ازدواج کرد اما فرزندی ندارند.

این زوج هنرمند در سریال جذاب «شمس‌العماره» در مقابل یکدیگر بازی کردند و همکاری موفق و جذابی داشتند. رویا تیموریان و مسعود رایگان در این روزها نیز سریال «هم گناه» را در نمایش خانگی در حال پخش دارند که تاکنون با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

همچنین بخوانید :

۵. هادی کاظمی و سمانه پاکدل | زوج های معروف سینمای ایران و جهان

خانواده های هنرمند ایرانی / زوج های بازیگر ایرانی

  • آثار مشترک: سریال اکازیون (۱۴۰۳)

هادی کاظمی و سمانه پاکدل نیز یکی دیگر از زوج های معروف سینمای ایران هستند که در سال ۱۳۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج در مسابقه «۱۳ شمالی» در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و پس از آن نیز ازدواج کردند. خبر ازدواج آنها در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخت و بسیار غیر منتظره بود. این دو بازیگر تا کنون با ایفای نقش در سریال «اکازیون» با یکدیگر همکاری داشته‌اند. از ماندگارترین کاراکترهای هادی کاظمی می‌توانیم به «نظام دو برره» در سریال شب‌های برره و «بابا شاه» در سریال قهوه تلخ اشاره کنیم.

۶. رامبد جوان و نگار جواهریان | زوج های معروف سینمای ایران و جهان

بازیگرانی که باهم ازدواج کردند / زوج های موفق دنیا

  • آثار مشترک: فیلم نگار (۱۳۹۴)

رامبد جوان و نگار جواهریان نیز یکی دیگر از زوج های معروف سینمای ایران هستند که ازدواج جنجالی داشتند. نگار جواهریان در واقع همسر سوم رامبد جوان است که در سال ۱۳۹۵ با یکدیگر ازدواج کردند. رامبد جوان در سال ۱۳۸۳ با همسر اول خود ماندانا روحی ازدواج کرد و در سال ۱۳۸۷ از یکدیگر جدا شدند. بعد از چندین ماه و در همان سال با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و زندگی مشترکش با او نیز به بن‌بست خورد و این زوج در سال ۱۳۹۳ از هم طلاق گرفتند.

رامبد جوان ۲ سال پس از جدایی از سحر دولتشاهی با نگار جواهریان ازدواج کرد که به تازگی صاحب دختری به نام «نوردخت» شدند. جالب است بدانید که رامبد جوان در سال ۱۳۹۵ فیلم سینمایی «نگار» را ساخت و همسر خود را به عنوان بازیگر نقش اول این فیلم انتخاب کرد. فیلم نگار در گیشه فروش خوبی داشت و با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبان مواجه شد.

همچنین بخوانید :

۷. فرهاد آئیش و مائده طهماسبی | زوج های معروف سینمای ایران و جهان

زوج های معروف ایران

  • آثار مشترک: سریال‌های باجناق‌ها (۱۳۸۳)، شمس‌العماره (۱۳۸۸) نون و ریحون (۱۳۸۹)،  پرده‌نشین (۱۳۹۳) و فیلم‌های بچگیتو فراموش نکن (۱۳۹۰) و هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند (۱۳۹۱)

یکی دیگر از زوج های معروف ایران مائده طهماسبی و فرهاد آئیش هستند. آن‌ها زمانی که آقای آئیش در آمریکا و خانم طهماسبی در آلمان زندگی می‌کردند باهم آشنا شدند. روزی آقای آئیش برای اجرایی به آلمان می‌رود و با خانم طهماسبی آشنا می‌شود. آن‌ها سه سال دورادور یکدیگر را می‌شناختند که روزی به‌ گفته خود آقای آئیش به او الهام می‌شود که خانم طهماسبی جفت اوست و در نیمه شبی از او تلفنی خواستگاری می‌کند. آنها درمورد بچه نداشتن باهم هم عقیده بودند و به دلیل مسئولیت زیاد در هنگام بچه داری و همچنین سلب آزادی های فردی هرگز فرزندی نداشتند و با اینکه از کودکان خوششان می‌آید اما پشیمان نیستند. این زوج در سال ۱۳۷۷ بعد از سال‌ها دوری به وطن بازگشتند.

۸. علی اوجی و نرگس محمدی

بازیگرانی که با یکدیگر ازدواج کردند / عکس زوج های بازیگر ایرانی

  • آثار مشترک: فیلم خائن کشی (۱۴۰۰)، سریال پدر گواردیولا (۱۴۰۲)

از دیگر بازیگرانی که باهم ازدواج کردند نیز می‌توانیم به علی اوجی و نرگس محمدی اشاره کنیم. نرگس محمدی به واسطه بازی در سریال «ستایش» به شهرت رسید و علی اوجی نیز نویسنده، بازیگر و کارگردان محبوبی است که اغلب در آثار طنز مهران مدیری به عنوان نویسنده حضور دارد. این زوج هنری در سال ۱۳۹۶ با یکدیگر ازدواج کردند و این ازدواج نیز برای هواداران این دو هنرمند بسیار شوکه‌کننده و در عین حال جذاب بود.

نرگس محمدی پیش از ازدواج با علی اوجی در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد و گفت قصد ازدواج دارد، اما مورد مناسبی هنوز برایش پیش نیامده است. چند ماه پس از این برنامه با علی اوجی ازدواج کرد و مجددا به دورهمی دعوت شدند و علی اوجی در این برنامه گفت پس از تماشای برنامه نرگس در دورهمی به فکر ازدواج با او افتادم. تصاویر این زوج را نیز درمیان عکس زوج های بازیگر ایرانی می‌توانید ببینید. آنها در دو اثر «خائن کشی» و «پدر گواردیولا» با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

۹. جواد عزتی و مه لقا باقری

موفق ترین زوج های سینمای ایران / عکس زوج های بازیگر ایرانی

  • آثار مشترک: سریال‌های باغ مظفر (۱۳۸۵)، قهوه تلخ (۱۳۸۹)، دردسرهای عظیم (۱۳۹۳)، شنای پروانه (۱۳۹۹)، زخم کاری (۱۴۰۰ تا کنون)

از دیگر زوج های معروف سینمای ایران می‌توانیم به جواد عزتی و مه‌لقا باقری اشاره کنیم که هر دو جزء بازیگران محبوب سینما و تلویزیون هستند. این دو در یک تئاتر به کارگردانی مه‌لقا باقری با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۱۳۸۵ نیز ازدواج کردند. جواد عزتی یکی از ستاره‌های کمدی ایران محسوب می‌شود که از ماندگارترین کاراکترهای او می‌توانیم به شخصیت «بابا اتی» در قهوه تلخ اشاره کنیم.

۱۰. امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی

جدیدترین زوج های بازیگر ایرانی / زوج های معروف اینستا

  • آثار مشترک: شهر گربه‌ها (۱۳۹۹)

از دیگر بازیگرانی که با بازیگر ازدواج کردند نیز می‌توانیم به امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی اشاره کنیم. این زوج در فیلمبرداری یک فیلم با یکدیگر آشنا شدند و پس از آن رفت و آمد خانوادگی داشتند و پس از مدتی معاشرت باهم ازدواج کردند. جالب است بدانید که الیکا عبدالرزاقی همسر دوم امین زندگانی است و او چندین سال قبل با مینا لاکانی ازدواج کرده بود، اما پس از چند سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند و مینا لاکانی نیز در سال ۱۳۹۰ به آمریکا مهاجرت کرد.

۱۱. اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

زوج های معروف سینمای ایران / زوج های معروف اینستا

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی نیز یکی دیگر از زوج های بازیگر سینمای ایران و از جمله زوج های معروف اینستا هستند که در سال ۱۳۹۵ با یکدیگر ازدواج کردند. آقای خطیبی بازیگر، خواننده و مجری مشهور ایرانی است و آناهیتا درگاهی نیز بازیگر و نقاش معروفی است که در سال ۱۳۹۷ در سریال «ممنوعه» بسیار خوش درخشید. جالب است بدانید که آناهیتا درگاهی پیش از ازدواج با اشکان خطیبی، در سال ۱۳۹۳ با «محمد پروین»، فوتبالیست معروف ایرانی ازدواج کرد، اما این ازدواج دوام چندانی نداشت و این دو در سال ۱۳۹۴ از یکدیگر طلاق گرفتند.

۱۲. بابک حمیدیان و مینا ساداتی

جدیدترین زوج های بازیگر ایرانی

  • آثار مشترک: تنها در چند دقیقه سکوت (۱۳۹۳)، هیهات (۱۳۹۴)، خرگیوش(۱۳۹۵)، سرو زیر آب (۱۳۹۶) و جشن دلتنگی (۱۳۹۶)، هفت (۱۴۰۰)

بابک حمیدیان و مینا ساداتی از جدیدترین زوج های بازیگر ایرانی هستند که ازدواج آنها به قبل از سال ۱۳۹۵ برمی‌گردد. این دو هنرمند ازدواج پر سر و صدایی نداشتند و معتقد بودند که زندگی شخصی آنان نباید در مرکز توجه قرار گیرد تا اینکه در جریان یک برنامه نوروزی خبر ازدواج خود را تایید کردند و پس از آن‌ شاهد آثار مشترک این زوج بودیم.

۱۳. نیما فلاح و سحر ولدبیگی

زوج های مرد سینمای ایران

  • آثار مشترک: سریال‌های دختران (۱۳۷۹)، پسر خاله‌ها (۱۳۸۱)، ، مسیر انحرافی (۱۳۹۰)، آب‌پریا (۱۳۹۱) و  باغ سرهنگ (۱۳۹۲)

از دیگر زوج های مرد و زن سینمای ایران باید به سحر ولدبیگی و نیما فلاح اشاره کنیم. این زوج سر سریال «پسرخاله‌ها» با یکدیگر آشنا می‌شوند و پس از اینکه مدتی از آشنایی آنان میگذرد تصمیم می‌گیرند تا همیشه باهم باشند. آن‌ها زندگی به دور از حاشیه و مراقب از رابطه را راز موفقیت خود می‌دانند.

۱۴. رضا عطاران و فریده فرامرزی

زوج های معروف سینمای ایران

  • آثار مشترک: بزنگاه (۱۳۸۷)، صندلی خالی (۱۳۸۷) و استراحت مطلق (۱۳۹۳)

رضا عطاران و فریده فرامرزی یکی از بی‌حاشیه‌ترین زوج‌های سینمایی ایران هستند. آنها از سال ۱۳۷۴ با یکدیگر پیوند زناشویی بسته‌اند و برخلاف پرکار بودن آقای عطاران، خانم فرامرزی در تعداد انگشت شماری اثر حضور داشتند که اکثر آنها همکاری مشترک با همسرش بود. فریده فرامرزی برای فیلم صندلی خالی، نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

۱۵. نوید محمد زاده و فرشته حسینی ؛ از جوان ترین زوج های معروف سینمای ایران

زوج های معروف سینمای ایران

  • آثار مشترک: قورباغه (۱۳۹۸-۱۳۹۹) جنگل آسفالت (۱۴۰۳)

نوید محمدزاده و فرشته حسینی از زوج‌های دیگر سینمای ایران هستند. آشنایی آنان با بازی در سریال قورباغه شروع شد و رفته رفته در سال ۱۴۰۰ اعلام کردند که پیوند زناشویی بسته‌اند. سریال جنگل آسفالت اثر دیگری از این دو بازیگر است که در آن ایفای نقش دارند.

زوج های معروف سینمای جهان

در سینمای جهان نیز بازیگران بسیاری وجود دارند که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند و در این بخش چندین زوج مطرح دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱. تام هنکس و ریتا ویلسون ؛ از لیست زوج های معروف سینمای ایران و جهان

زوج‌ های هنرمند / معروف ترین زوج های جهان

تام هنکس و ریتا ویلسون از زوج‌ های هنرمند هالیوود هستند که در سال ۱۹۸۸ با یکدیگر ازدواج کردند و دو فرزند به نام‌های «چستر» و «ترومن» دارند. تام هنکس هنرپیشه، کارگردان و کمدین محبوب آمریکایی است که یکی از ستاره‌های محبوب هالیوود محسوب می‌شود و از آثار شخص او می‌توانیم به فیلم‌های فارست گامپ (۱۹۹۴)، نجات سرباز رایان (۱۹۹۸) و مسیر سبز (۱۹۹۹) اشاره کنیم. ریتا ویلسون نیز بازیگر محبوب آمریکایی است که از آثار ماندگار او می‌توانیم به فیلم‌های سایکو (۱۹۹۸) و همسر خوب (۲۰۱۱) اشاره کنیم.

همچنین بخوانید :

۲. کیت هرینگتون و رز لزلی ؛ از لیست زوج های معروف سینمای ایران و جهان

زوج های بازیگر / زوج های معروف که زن بزرگتر است

کیت هرینگتون و رز لزلی نیز یکی دیگر از زوج های بازیگر هالیوود هستند که در هنگام فیلمبرداری سریال ماندگار «بازی تاج و تخت» عاشق یکدیگر شدند و در سال ۲۰۱۸ با هم ازدواج کردند. البته رابطه عاشقانه آنها در حین فیلمبرداری سریال بازی تاج و تخت شروع شد و پیش از ازدواج به مدت ۴ سال با یکدیگر در ارتباط بودند. جالب است بدانید که کیت هرینگتون و رز لزلی هر دو از نوادگان چارلز دوم هستند و به نوعی رابطه فامیلی دارند.

۳. اشتون کوچر و میلا کونیس

بازیگرانی که با یکدیگر ازدواج کردند / عاشق ترین زوج های تاریخ

میلا کونیس و اشتون کوچر نیز زوج هالیوودی دیگری هستند که در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر ازدواج کردند. اشتون کوچر بازیگر محبوب آمریکایی است و میلا کونیس نیز بازیگر سرشناس هالیوود است. اشتون کوچر پیش از میلا کونیس در سال ۲۰۰۵ با دمی مور ازدواج کرد و پس از چندین سال زندگی مشترک، در سال ۲۰۱۱ از هم طلاق گرفتند.

۴. پنه لوپه کروز و خاویر باردم

بازیگرانی که با بازیگر ازدواج کردند / معروف ترین زوج های جهان

پنه لوپه کروز و خاویر باردم نیز یکی از زوج های بازیگر سینمای اسپانیا هستند که در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از بازیگران مطرح اسپانیا محسوب می‌شوند که آثار درخشانی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده‌اند. جالب است بدانید که پنه لوپه کروز و خاویر باردم در سال ۲۰۱۸ در فیلم «همه می‌دانند» اصغر فرهادی در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و پنه لوپه نیز برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه گویا بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

همچنین بخوانید :

۵. هریسون فورد و کالیستا فلوکهارت ؛ از لیست زوج های معروف سینمای ایران و جهان

زوج های موفق دنیا

این زوج نیز از زوج های موفق دنیا هستند که از سال ۲۰۱۰ تاکنون ازدواج کرده اند. این زوج اختلافی ۲۳ ساله دارند اما با این وجود ۱۲ سال است که کنار هم هستند. هریسون فورد پیش از کالیستا فلوکهارت دو بار ازدواج کرده بود. آنها در سال ۲۰۰۲ و در مراسم گولدن گلوب همدیگر را می‌بینند. آنها تنها یک فرزند به نام لیام دارند که پیش از ازدواجشان توسط فلوکهارت تحت سرپرستی گرفته شد.

۶. جنیفر لوپز و بن افلک

زوج های خارجی معروف اینستا

به نوعی می‌توانیم جنیفر لوپز و بن افلک را از عاشق ترین زوج های تاریخ بنامیم. آنها نخستین بار در سال ۲۰۰۲ همدیگر را دیدند و آشنایی آنها به نامزدی انجامید که در سال ۲۰۰۴ از هم جدا شدند. جنیفر لوپز ۳ بار و بن افلک تنها ۱ بار ازدواج کرد. آن‌ دو دوباره در سال ۲۰۲۱ باهم قرار گذاشتند و در تابستان سال ۲۰۲۲ ازدواج کردند. آنها در حال حاضر از زوج های خارجی معروف اینستا هستند که دائما در حاشیه قرار می‌گیرند. حتی مدتی است که درباره جدایی دوباره این زوج شایعاتی وجود دارد.

۷. بلیک لایولی و رایان رینولدز

عاشق ترین زوج های تاریخ

رایان رینولدز پس از چند رابطه کوتاه در سال ۲۰۰۸ با بازیگر معروف اسکارلت جوهانسون ازدواج می‌کند اما این زوج به تفاهم نمی‌رسند و سرانجام در سال ۲۰۱۱ رسما طلاق می‌گیرند. سال ۲۰۱۰ بلیک لایولی را بر سر صحنه فیلمبرداری فیلم «گرین لنترن» می‌بیند. آشنایی این زوج از معروف ترین زوج های جهان به ازدواج آن‌ها در سال ۲۰۱۲ می‌انجامد و ا‌کنون این زوج سه فرزند دختر دارند.

۸. کاجول و آجی دیوگان

زوج های بالیوود

از زوج های بالیوود که سال‌ها باهم زندگی می‌کنند، کاجول و آجی دیوگان هستند. آن‌ دو نخستین بار بر سر صحنه فیلم «جنجال» در سال ۱۹۹۵ با یکدیگر آشنا می‌شوند و ۴ سال باهم در ارتباط بودند. سرانجام کاجول و آجی دیوگان در سال ۱۹۹۹ با یکدیگر ازدواج کردند و هنوز هم باهم زندگی می‌کنند. پس از ازدواج هر دو نفر کمی کم کار تر شدند و حال دو فرزند نیز دارند.

همچنین بخوانید :

۹. امیلی بلانت و جان کرازینسکی

زوج های معروف سینمای جهان

امیلی بلانت و جان کرازینسکی از زوج‌های معروف هالیوودی هستند که با یکدیگر زندگی می‌کنند. آنها از سال ۲۰۱۰ ازدواج کرده‌اند و دو فرزند دارند. آنها توسط یک دوست مشترک با یکدیگر آشنا شدند و دو دختر دارند. این دو بازیگر تا کنون سال‌هاست که باهم زندگی می‌کنند و در جشنواره‌های مختلف کنار هم ظاهر می‌شوند. آنها هردو از بازیگران خوب آمریکایی هستند و جوایز مختلفی برنده شده‌اند.

۱۰. رایان گاسلینگ و اوا مندز

زوج های معروف سینمای جهان

رایان گاسلینگ و اوا مندز در فیلم Place Beyond the Pines همکار بودند و آشنایی آنها باعث شد تا در سال ۲۰۱۱ تصمیم بگیرند تا زندگی مشترکی باهم بسازند. آنها سال‌هاست کنارهم هستند و هر کدام در مجامع مخالف خوش درخشیده‌اند. حاصل این ازدواج دو دختر است‌. این دو بازیگر از جمله مشهورترین هنرپیشه‌های هالیوود محسوب می‌شوند.

۱۱. ایان سامر هالدر و نیکی رید ؛ از لیست زوج های معروف سینمای ایران و جهان

زوج های معروف سینمای جهان

یکی از زوج‌های آمریکایی معروف ایان و نیکی هستند. ایان سامر هالدر در سر صحنه سریال خاطرات یک خون آشام ابتدا سال‌ها با نینا دوبرو، ستاره همکار خود، رابطه‌ای عاشقانه داشت اما این رابطه به جدایی ختم شد. پس از آن نیکی رید ستاره همکار این بازیگر که در سریال نیز حضور داشت با او وارد رابطه شد و این زوج در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر ازدواج کردند‌. حاصل این ازدواج دو فرزند است.

سخن پایانی

ما در این مقاله زوج های معروف سینمای ایران و جهان را به شما معرفی کردیم. بازیگران و هنرمندان بسیاری در ایران و جهان وجود دارند که سال‌ها است با یکدیگر ازدواج کرده و صاحب فرزند نیز هستند. شما از ازدواج کدامیک از زوج های هنرمند معرفی شده در این مطلب باخبر بودید؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منتخب کاربران

Leave your thought here

Your email address will not be published.

جدیدترین مطالب