واکنش ربیعی به اتهام توزیع سکه و نقش در فساد مس رفسنجان | احضار جاودانی به کمیته اخلاق

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محمد ربیعی سرمربی پیشین مس رفسجان  به شایعه متهم شدنش به توزیع سکه بین اشخاص مختلف واکنش نشان داد و گفت: چطور می‌شود کسی که سمت حقوقی در فدراسیون فوتبال دارد اتهام بزند؟ حتما شکایت می‌کنم اجازه نمی‌دهم کسی با آبروی من بازی کنند. به زودی با مدارک کامل می‌آیم و حرف می‌زنم. اینکه می‌گویند بنده سکه توزیع کرده‌ام کذب محض است.

 

گزیده ای از صحبت های ربیعی را در ادامه می خوانید:

 

به هر حال نزدیک به یک ماه است که این صحبتها مطرح است و من سعی کردم به دلیل اعتمادی که به دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی دارم، سکوت کنم تا این دوستان کارشان را انجام دهند. بهترین مرجع برای اطلاع رسانی همین نهادها هستند و می شود گفت همین نهادها باید مسایل را بازرسی کنند تا همه چیز در نهایت مشخص خواهد شد.

 

الان احساس می کنم یک مقداری فضا عوض شده و تصمیم گرفتم به صورت کلی صحبت کنم. اینطور داستانها و مواردی که دارند ایجاد می کنند بخشی اش به دلیل خصومت شخصی با من است باید اجازه بدهیم دستگاههای قضایی و نهادهای نظارتی چیزی را اعلام نکرده اند. تا زمانی که دستگاههای نظارتی و قضایی چیزی را اعلام نکرده اند، بیان کردن و اتهام زدن و افترا زدن راحت ترین کار ممکن است.

 

من بر خودم محفوظ می دانم که اقدام خواهم کرد. مگر می شود کسی که سمت حقوقی در فدراسیون فوتبال دارد (رضا جاودانی)، چنین حرفهایی بزند؟ مگر غیر از این است که باید مستندات داشته باشند که هر گونه اتهامی بزنند؟.

 

من آبرویم را قطره قطره در این فوتبال جمع کرده ام و سالها زحمت کشیدم و اجازه نمی دهم که کسی با آبرو و شرافت کاری ام بازی کند. بسیار از پروژه فنی چهارساله ام در مس رفسنجان دفاع می کنم. اگر فسادی به صورت فردی اتفاق افتاده است، باید دستگاههای نظارتی وارد شوند. به راحتی با آبروی افراد بازی می شود؟ من حتما از مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد.

 

من مطمئنا به وقتش با مستندات صحبت خواهم کرد. اگر بگویند ربیعی باعث توزیع سکه ها بوده، کاملا کذب محض است و غلط است. یکی از شائبه ها مگر داوری نیست؟ من از همه رسانه ها و کارشناسان داوری می خواهم ۵ سال اخیر تیمهای من را از نظر داوری بررسی کنند و ببینید که شرایط تیمهای من چطور بوده است. اگر کارشناسان گفتند از نظر ضرر و زیان بررسی کنند و بگویند تیم من سود کرده است، هر چه شما گفتید، درست است! 

 

 

 

احضار رضا جاودانی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق فدراسیون در نامه‌ای به رئیس کمیته انضباطی خواست که با عنایت به مصاحبه اخیر عضو کمیته انضباطی (رضا جاودانی) در یکی از رسانه ها، مستندات لازم پیرامون ادعا‌های نامبرده مبنی بر اطلاع از فساد اهالی فوتبال را به قید فوریت کمیته اخلاق ارسال کند تا تصمیم قانونی در این باره اتخاذ شود.

 

بدیهی است در صورت عدم ارسال مدارک لازم وفق مقررات و آیین نامه‌های کمیته اخلاق برخورد خواهد شد.

 

 

 

Leave your thought here

Your email address will not be published.

جدیدترین مطالب