چگونه ناز بکشیم؟ بهترین راهکارها برای ناز کشیدن از همسر و عشق

چگونه ناز بکشیم؟ بهترین راهکارها برای ناز کشیدن از همسر و عشق

عوامل مختلفی به صورت مستقیم و غیر مستقیم می توانند موجب ایجاد دلخوری در بین طرفین در یک رابطه عاطفی شوند. تحت چنین شرایطی احساسات شریک عاطفی تغییر پیدا می کند. در این صورت بهترین راهکار برای نجات رابطه از چالش های مختلف، ناز کشیدن است. به نوعی به کمک این روش می توان رنگ و لعاب بسیار متفاوت و خاصی را به رابطه احساسی بخشید. ناز کشیدن

همچنین به واسطه این شیوه می توان ریشه های روابط عاطفی را تحکیم کرد. برای قدم برداشتن در مسیر عشق پس از قهر و کدورت بهترن راهکار، ناز کشیدن می باشد.

منظور از ناز کشیدن چیست؟

چگونه ناز بکشیم؟ بهترین راهکارها برای ناز کشیدن از همسر و عشق

بر اساس جدیدترین تحقیقات انجام گرفته در کشور فرانسه، خانم ها بیشتر از آقایان نیازمند ناز کشیدن هستند. برای ارضای حس توجه در خانم ها بهتر است، ناز کشیدن را در اولویت نخست خود قرار دهید. بسیاری از روابط عاطفی پس از ناز کشیدن جانی دوباره به خود گرفته اند.

در پاسخ به سوال چگونه ناز بکشیم؟ باید اشاره کرد، که نحوه ناز کشیدن بر اساس شرایط عاطفی و میزان احساسات طرفین متغیر می باشد. پس از انجام این کار احساسات عمیق عاطفی را می توان لمس کرد. برخلاف تمامی باورهای رایج آقایان نیز علاقه بسیار زیادی به ناز کشیدن دارند.

روش های ناز کشیدن+ نحوه دلبری برای شریک عاطفی

شیوه های مختلفی برای ناز کشیدن وجود دارند. به کمک هر یک از شیوه های آن به راحتی می توان قلب طرف مقابل را تسخیر کرد‌. به نوعی این روش راهکاری ابداعی، برای ایجاد احساس صمیمیت بیشتر برای زوجین می باشد. بسیاری از افراد به کمک این روش توانسته اند؛ جانی دوباره به رابطه عاطفی خود ببخشد. ناز کشیدن باعث یادآوری احساس عاطفی طرف مقابل می شود.

همچنین بعد از اجرای تکنیک های مختلف ناز کشیدن، بدون شک احساسات فرد درگیر خواهد شد. بر اساس جدیدترین داده های آماری به دست آمده؛ حدود ۹۵ درصد خانم ها علاقه بسیار زیادی به ناز کردن دارند. به نوعی این روش از ابراز احساسات، باعث ایجاد حس ارزشمندی در طرف مقابل می شود. از دیدگاه روانشناسی نیز حس توجه باعث تغییر معیارهای عاطفی در بین زوجین خواهد شد.

بر اساس خلق و خو، احساسات و نیازهای هر فردی، باید به بهترین شیوه ممکن ناز طرف مقابل را کشید. هرگونه کوتاهی در بین احساسات می توان عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. برخی از شیوه های ناز کشیدن که محبوب و پرطرفدار هستند؛ شامل موارد ذیل هستند:

تکرار جملات عاطفی در وصف زیبایی

بسیاری از خانم ها علاقه بسیار زیادی به ناز کشیدن دارند. به عبارتی همیشه دوست دارند مورد توجه قرار بگیرند. همچنین گوشزد کردن برخی از جملات نظیر: چقدر تو زیبایی! می تواند باعث تحکیم حس ارزشمندی در خانم ها شود. همچنین با تکرار این جملات می توان اعتماد به نفس هر خانم را نیز افزایش داد‌. بدون دلیل به صورت روزانه باید همسر یا شریک عاطفی را مورد ستایش قرار دارد.

تعریف و تمجید از دیگر راهکارهای تقویت بنیان عاطفی می باشد. برای ادعای بیشتر در گفته ها حتما باید به جزئیات نیز توجه کافی داشت. دقت به جزئیات و بهره گیری از احساست عمیق عاطفی می تواند به خلق جملات بهتر و سرشار از احساس کمک شایانی کند.

مطلب مشابه: روش های شاد کردن همسر | با این ۱۰ کار باعث شادی و خوشحالی همسر شوید

القای حس خاص بودن

چگونه ناز بکشیم؟ بهترین راهکارها برای ناز کشیدن از همسر و عشق

هر فردی در روابط عاطفی خاص و متمایز می باشد‌‌. با اثبات این حس در طرف مقابل می توان مرزهای خوشبختی را جا به جا کرد. به نوعی در بین سایر روش های ناز کشیدن استفاده از جملاتی با چنین محتوایی می تواند بیشتر باب میل هر شریک عاطفی باشد. پس از ایجاد چنین حسی در طرف مقابل قطعا میزان احساسات فرد نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

یکی از ویژگی های برتر شریک عاطفی را باید مد نظر گرفت و بر حسب آن از جملات مختلف استفاده کرد‌. همچنین این روش باعث تمرکز بیشتر عواطف در بین آقایان و بانوان خواهد شد.

استفاده از جملات متنوع عاطفی

برای افرادی که در بین احساسات خود دچار مشکل می شوند. استفاده از جملات عاطفی متفاوت بهترین راهکار می باشد. به نوعی در این شیوه تنها با چند کلمه عاشقانه و معجزه عشق می توان ناز هر خانمی را کشید. به نوعی جملات باعث منقلب شدن احساسات هر بانویی می شوند.

نکته: از هر جمله عاطفی باید در تعداد مناسب استفاده شود. هرگونه زیاده روی نیز می تواند باعث تشدید کدورت در روابط عاطفی شود. این جملات باعث جاری شدن معجزه عشق در قلب ها سرشار از دوست داشتن خواهد شد. از جملات زیر برای ناز کشیدن می توان استفاده کرد:

  • دست هایت برایم مرحمی است… مرحمی برای گریز از ترس دوری و نبودنت/ لمس دستانت مرا به نهایت می برد، نهایت بودن و داشتنت چشم هایت برایم امیدی است/ امیدی برای بودن، ماندن، انرژی گرفتن و اعتلا نگاهت هر بار در عمق وجودم ریشه می کند
  • عشق معجزه نگاه توست بدونِ هوس، بدونِ چشم داشت. وقتی سخت در آغوشم می‌ کشی و استشمامِ عطرِ نفس‌ هایت جانی تازه می‌ بخشد؛ به روحی که عشق را نمی‌ شناخت
  • دستت را که می‌ گیرم می‌ دانم ناب‌ تر از تو دست‌ های تو دستی نیست. می‌ دانم ماندنی‌ تر از نگاه تو چشمی نیست. برای خنده‌ هایم می‌ خندی، برای گریه‌ هایم شانه می‌ شوی. می‌ دانم برای راست گفتن مستی نمی‌ خواهی. پس همیشه در قلبم می‌ مانی
  • من بلد نیستم دوستت نداشته باشم. بلد نیستم حرف دلم را نگویم. حتی بلد نیستم نگویم می‌ خواهمت وقتی می‌ خواهمت. بلد نیستم نخندم وقتی با تو هستم. حتی اخم کنم وقتی ناراحتم. من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو.

جمله دوست دارم

برای افرادی که در بین احساسات دچار مشکل می شوند؛ جمله دوست دارم بهترین گزینه جهت ناز کشیدن می باشد. همچنین جمله ساده می تواند احساسات طرف مقابل را درگیر کند. از دیدگاه روانشناسی استفاده بی مورد از این جمله می تواند بار احساسی آن را کاهش دهد.

حتما در جایگاه مناسب باید از این جمله استفاده کرد. تحت چنین شرایطی لمس معجزه عاشق راحت تر خواهد بود. پیش از تلفظ این جمله، تدارکات لازم را به کار بگیرید. معمولا جمله دوست دارم، عطش عشق را در بین طرفین افزایش می دهد. ۹۹ درصد آقایان و بانوان به این جمله علاقه بسیار زیادی دارند. همچنین از هرگونه افراط در تلفظ این جمله نیز باید جلوگیری کرد.

برای ناز کشیدن حتما در جایگاه مناسب این جمله را بیان کنید. در غیر این صورت امکان ترمیم شرایط موجود را نخواهید داشت. به طور کلی کلمات تاثیر چندانی ندارند. قول ها و حرف هایی که در روابط رد و بدل می شوند؛ بیشتر تاثیرگذار هستند.

مطلب مشابه: روش هایی برای عاشق کردن همسر؛ ۶ روش عالی برای جذب همسر

استفاده از جملات خاص برای رفع دلخوری

چگونه ناز بکشیم؟ بهترین راهکارها برای ناز کشیدن از همسر و عشق

گاهی اوقات حتی استفاده از ساده ترین جملات برای رفع کدورت نظیر: متاسفم می تواند نتایج بسیار مطلوبی را به همراه داشته باشد. ابراز پشیمانی خود روشی خاصی برای جلب توجه طرف مقابل می باشد. بیشتر خانم ها علاقه بسیاری زیادی نسبت به شنیدن این جمله در شرایط گوناگون دارند. در کنار جمله متاسفم از سایر جملات عاشقانه نیز کمک بگیرید.

به نوعی در این صورت احساسات طرف مقابل را می توان بهتر درک کرد. ابراز پشیمانی از شرایط ایجاد شده و شنیدن جملات در باب عذر خواهی می تواند جانی دوباره به هر رابطه عاطفی ببخشد. نکته: حتما در جایگاه مناسب در این جمله استفاده کنید. هرگونه تفریط در استفاده از جمله منجر کاهش عزت نفس فرد خواهد شد. بر حسب شرایط موجود از این جمله براس بیان احساسات باید کمک گرفت. برای دلجویی و رفع کدورت از آقایان از جملات ذیل کمک بگیرید:

  • امتداد بازوانت می‌ شود انتهای دلدادگی/ می‌ شود، همان گوشه دِنجی که راحت می‌ توان جان داد.
  • شانه‌ هایت را برای تکیه انتخاب کردم تو پناه منی در لحظه‌ های بی‌قراری‌ ام/ در عبور بادهای خزان روی باغ شانه‌ هایت هر وقت اندوهی نشست در حمل بار غصه‌ ات با شوق شرکت می‌ کنم.
  • چه دلنشین است صدایت که با باران هم‌ خوانی می‌ کند آنگاه که می‌ گویی: دوستت دارم! و من صدای باران را بهانه می‌ کنم و می‌ گویم: چه گفتی؟ آن لحظه هیچ صدایی شنیدنی‌ تر از آن نیست که تکرار می‌ کنی: دوستت دارم!
  • کنار من باش تا فقط تو را نفس بکشم تا دست‌هایت را پر کنم از محبت. می‌ خواهم پروانه‌ ای باشم که گل پیراهنت را می‌ بوید و چیزی نمی‌ خواهم جز این‌ که شاهزاده رویاهایم باشی

درست کردن شرایط موجود

یکی دیگر از روش های ناز کشیدن درست کردن شرایط در روابط، عاطفی می باشد. آقایان همانند یک سوپرمن واقعی باید به دنبال اصلاح شرایط موجود باشند. در این صورت در قلب همسرشان برترین جایگاه را به دست خواهند آورد. گاهی اوقات شرایط موجود در روابط عاطفی، باعث دوری طرفین از یکدیگر می شوند. تنها یک گام مثبت می تواند تاثیر بسزایی در تحکیم ریشه های عشق داشته باشد.

معمولا تحت چنین شرایطی می توان از جمله: من همه چیز را درست می کنم؛ استفاده کرد. این جمله قوت قلب خاصی را به هر بانویی خواهد بخشید. همچنین پس از تکرار این جمله هر خانمی احساس خواهد کرد، که تکیه گاه امن و بسیار منحصر به فردی دارد. حس امنیت و حامی بودن را باید برای شریک عاطفی به وجود آورد. این دو حس پایه های احساسات را نیز تقویت می کنند.

مطلب مشابه: چند راهکار ساده برای رفع دلخوری همسر؛ روش های بیان ناراحتی و رفع آن

صحبت کردن در مورد مشکل ایجاد شده

چگونه ناز بکشیم؟ بهترین راهکارها برای ناز کشیدن از همسر و عشق

از دیگر روش های ناز کشیدن می توان به صحبت کردن اشاره کرد. بر اساس تحقیقات انجام گرفته روانشناسی، ۹۰ درصد مشکلات عاطفی با گفت و گو برطرف می شوند. به نوعی حرف زدن روشی راحت و آسان برای رفع کدورت می باشد. برای ناز کشیدن و صحبت کردن با چنین شرایطی، محیطی امن و کاملا متفاوت را انتخاب کنید.

ابتدا از طرف مقابل به خاطر کوتاهی های موجود در رابطه عذرخواهی کرده و سپس سر اصل مطلب بروید. تحت چنین شرایطی قطعا هر بانویی مجذوب همسرش خواهد شد. همچنین بیشتر در مورد آینده صحبت کنید و از تکرار کلمات با بار معنایی منفی خودداری کنید. چنین کلماتی منجر به تضعیف ریشه های عشق در قلب خواهند شد.

ارسال پیام های عاشقانه خاص

معمولا بعد از هر بار قهر و کدورت ارتباط طرفین با یکدیگر کمتر می شود. تحت چنین شرایطی ارسال پیامک بهترین شیوه برای ایجاد یک ارتباط سالم می باشد. متن پیام های ارسالی در این دوران باید کاملا عاشقانه و به دور از هرگونه احساسات منفی باشد. در غیر این صورت احتمال ایجاد حس منفی و دوری شریک های عاطفی از یکدیگر افزایش پیدا خواهد کرد.

در ارسال پیام های عاشقانه باید فرد صبور باشد. حتما از جملات مناسب باید استفاده کرد و در انتخاب جملات نیز وسواس باید به خرج داد. در این دوران حساس هرگونه کلمه ای می تواند احساسات طرف مقابل را خدشه دار کند. حتما قبل از ارسال هر متنی بار معنایی جمله را باید مورد بررسی قرار داد. از جملات کاربردی ذیل به راحتی می توان برای ارسال پیام عاشقانه کمک گرفت:

بوسه ام را می گذارم پشت در

قهرکردی, قهرکردم, سر به س

تو بیا, در را تماما باز کن

هر چه میخواهی برایم ناز ک

من غرورم را شکستم، داشتی؟

آمدم, حالا تو با من آشتی؟

**

به خاطر یافتن مقصر، زندگی ات را تلخ و سیاه نکن.

بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای میماند

خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا دنیا با من آشتی کند.

**

قهر مکن ای فرشته روی دلارا / ناز مکن ای بنفشه موی فریبا

طعنه و دشنام تلخ اینهمه شیرین / چهره پر از خشم و قهر اینهمه زیبا

ناز تورا میکشم به دیده منت / سر به رهت مینهم به عجز و تمنا

**

همیشه رفتن بهترین نیست

گاهی میان رفتن وماندن هیچ فرقی نیست

چه قهر باشیم چه آشتی

اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند

**

بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم / بیا با بنفشه های لب جوب آشتی کنیم

بیا از حسرت و غم دیگه باهم حرف نزنیم / بیا با خنده ای این صبح بهار خنده کنیم

**

تقویت حس ارزشمندی

1565162136 J0fL4

هر فردی در رابطه عاطفی جایگاه مخصوص به خود را دارد‌‌. با ایجاد و تقویت حس ارزشمندی می توان در قلب طرف مقابل نفوذ کرد. همچنین برای تقویت چنین حسی می توان از ابزارهای مختلف ابراز عشق و علاقه کمک گرفت. در ابراز احساسات باید بی پرده بود؛ زیرا عشق جسارت می طلبد.

بعد از یک بار ناز کشیدن درک بهتری از احساسات طرف مقابل خواهید داشت. همچنین پیش از شروع به ابراز علاقه عواطف طرف مقابل را باید لمس و درک کرد.

Leave your thought here

Your email address will not be published.

جدیدترین مطالب