یادآوری برای مدافع قطری پرسپولیس؛ نام این خلیج، خلیج همیشه فارس است!

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پست تبریک عبدالکریم حسن به مناسبت قهرمانی با پرسپولیس حاشیه‌ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس شب گذشته موفق با نتیجه یک بر صفر مس رفسنجان را شکست بدهد و با این پیروزی قهرمان بیست و سومین دوره لیگ برتر شود. استقلال هم با پیروزی دو بر صفر مقابل پیکان نایب قهرمان شد.

 

پرسپولیس در نیم‌فصل اول علاوه بر این که نتایج راضی کننده‌ای نگرفته بود نوع بازی‌هایش هم هواداران این تیم را راضی نمی‌کرد. در نیم‌فصل یحیی گل‌محمدی رفت و اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شد.

 

در نقل و انتقالات زمستانی هم چند بازیکن مثل عیسی آل کثیر، اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن به ترکیب تیم اضافه شدند و آن قدر خوب بازی کردند که پرسپولیس در نهایت توانست اختلاف امتیازی‌اش با استقلال را جبران کند و قهرمان شود.

 

در این میان عبدالکریم حسن هم نمایش‌های بسیار خوبی در پرسپولیس داشت و توانست خودش را در دفاع چپ به کادر فنی تیم تحمیل کند. البته که انتظارات از او بیشتر بود اما باز هم رضایت کادر فنی و هواداران پرسپولیس را جلب کند.

 

او دیشب در بازی منجر به قهرمانی پرسپولیس هم خوب بازی کرد و پس از سوت پایان مسابقه از فرط خوشحالی در پوست خودش نمی‌گنجید. مدافع قطری حضور فعالی در جشن قهرمانی پرسپولیس داشت و سوژه‌های زیادی را به عکاسان داد.

 

اما عبدالکریم امروز در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام هم یک پست منتشر کرد که در آن تصاویری از خودش با جام قهرمانی و همچنین جشن قهرمانی دیده می‌شود. او در این پست متن کوتاهی هم منتشر کرده و در آن ضمن ابراز خوشحالی از قهرمانی با پرسپولیس، این قهرمانی را به برخی از نزدیکان و خانواده‌اش تقدیم کرده است.

 

عبدالکریم در این پشت نوشته است: «شکر خداوند را به خاطر فراوانی بخشش‌هایش به جای می‌آورم. امشب من قهرمانی با پرسپولیس را در لیگ ایران به دست آوردم. این قهرمانی را به جناب شیح تمیم بن حمد امیر قطر، مردم قطر، خلیج، همه جهان عرب و هواداران بزرگ پرسپولیس تقدیم می‌کنم.»

 

اما یک نکته در این متن دیده می‌شود که باعث ایجاد حاشیه و انتقاد از مدافع قطری پرسپولیس شده است. عبدالکریم حسن در این متن نام خلیج فارس را کامل ننوشته و صرفا به نوشتن کلمه «خلیج» اکتفا کرده است.

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 

او به نوعی از خلیج عربی استفاده کرده و خواسته خلیج و عالم را با هم عربی بداند. اما او به هر ترتیب نام خلیج فارس را کامل ننوشته است. ظاهرا برای این که عربهای قطری ناراحت  نشوند «فارس» را از نام کام حذف کرده است.

 

نمی‌شود انتظار داشت باشگاه پرسپولیس به خاطر این ماجرا مدافعش را جریمه کند اما لازم است به او یادآوری شود که در نقشه جهان و منطقه محلی به نام «خلیج» وجود ندارد. جایی که او در این پست به آن اشاره کرده است یک نام بیشتر ندارد: «خلیج فارس».

 

شنیده شده که عبدالکریم حسن ممکن است به زودی به رکن قضایی فدراسیون فوتبال، دعوت شود.

 

احضار ستاره خارجی پرسپولیس برای پست جنجالی

کمیته انضباطی مدافع قطری پرسپولیس را احضار کرد.

 

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛

 

با توجه به تخلف عدم رعایت ماده ۶۷ مقررات انضباطی فدراسیون توسط عبدالکریم حسن،بازیکن تیم پرسپولیس مبنی بر تبلیغ ناروا از طریق انتشار مطلبی در فضای مجازی،نامبرده می بایست ظرف ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به این کمیته ارسال کند.

 

Leave your thought here

Your email address will not be published.

جدیدترین مطالب