ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

افراد معمولا در مناسبت های مختلف و یا حتی بدون مناسبی به عزیزان خود هدیه می دهند تا آن ها را خوشحال کنند. اما در این مواقع انتخاب هدیه مناسب بسیار سخت باشد و ممکن است سردرگم شوند. همیشه بهترین هدیه ها، گران ترین ها نیستند و گاهی با هدیه های کوچک و مقرون به صرفه می توانید کسانی که دوست دارید را خوشحال کنید و نشان دهید که به یاد آن ها هستید. اگر جزو افرادی هستید که به دنبال ایده برای هدیه دادن هستید، در این مطلب ایده های بسیار جذاب و منحصر به فردی برای هدیه دادن به خانم ها، آقایان و کودکان برای شما آماده کرده ایم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

هدیه های خوراکی

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

هدیه های خوراکی را همه دوست دارند و این هدیه ها می توانند باعث ایجاد احساس صمیمیت شوند. برای این منظور یک سبد زیبا را در نظر بگیرید و داخل آن خوراکی های خوشمزه ای مانند انواع آجیل و شکلات بریزید.

در آخر این سبد را به سلیقه خود با وسایل تزئینی زیباتر کنید. اگر وقت کافی برای این کار را ندارید، می توانید از فروشگاه های حضوری و آنلاین این سبدها را به صورت آماده و در سریع ترین زمان ممکن تهیه کنید.

گل

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

گل یکی از بهترین هدیه هایی است که در هر مناسبتی می توانید به عزیزان خود بدهید. گل برای هر فردی مناسب است و شما می توانید آن را برای سالگرد ازدواج، هدیه روز مادر و یا هدیه روز معلم هم کادو دهید. انتخاب بهترین گل برای هدیه، به سلیقه طرف مقابل هم بستگی دارد.

برای مثال یک دسته گل از رزهای قرمز و زیبا یک ایده فوق العاده برای خانم ها می باشد. برای آقایان هم می توانید یک دسته گل از نیلوفرهای سفید هدیه دهید. همچنین گل های ارکیده، لاله قرمز، پیئونی صورتی، نرگس و میخک نیز گزینه های مناسبی برای کادو دادن هستند.

هدیه های مراقبت از بدن

لوازم مراقبت از بدن مانند لوسیون، اسپری بدن، بالم لب، رژ لب بدون شک از به یاد ماندنی ترین هدیه ها برای خانم ها می باشند. همچنین برای آقایان نیز می توانید یک کیف با لوازم بهداشتی مانند صابون، برس اصلاح، فوم اصلاح و … را در نظر بگیرید و هدیه دهید.

کتاب

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

کتاب یکی از خاص ترین گزینه ها برای هدیه دادن به عزیزان است. انواع کتاب ها در زمینه های مختلفی در بازار وجود دارند و شما می توانید با توجه به شناختی که از طرف مقابل دارید، کتاب مناسبی را برای او انتخاب کنید. کتاب های روانشناسی، خودشناسی، رمان، دیوان اشعار می توانند گزینه های مناسبی باشند.

علاوه بر آن، کتاب از بین نمی رود و طرف مقابل می تواند آن را برای همیشه نگه داری کند و هر چند وقت یک بار آن را بخواند. برای این که کتابی که به عزیزان تان می دهید در سال های بعد هم برای آن ها خاطره خوبی بسازد، می توانید در ابتدای کتاب یادداشتی برای آن ها بنویسید.

شمع

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

اگر می خواهید یک هدیه خاص و متفاوت به یکی از عزیزان تان بدهید، می توانید یک شمع زیبا برای او انتخاب کنید. شمع احساس خوبی ایجاد می کند و هر بار که طرف مقابل آن را روشن می کند شما را به یاد می آورد. بنابراین می توانید یک شمع دکوری جذاب همراه با وسایل تزئینی زیبا برای او تهیه کنید.

پوشاک

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

پوشاک یکی از متداول ترین گزینه هایی است که به عنوان کادو به ذهن ما می رسد، چون هدیه مناسبی برای همه افراد با هر سن و سالی می باشد. شما می توانید انواع لباس مانند بلوز، شلوار، شال، تیشرت و … را بر اساس جنسیت و سن طرف مقابل تهیه کنید. هنگام خرید لباس باید به مواردی مانند سایز طرف مقابل، سبک استایل و سلیقه او توجه کنید.

نماد ماه تولد

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

ایده های مختلفی برای هدیه تولد وجود دارد که نماد ماه تولد طرف مقابل نیز می باشند. این کادو ها هم برای دخترها و هم برای پسرها انتخاب خوبی هستند. برای مثال انواع دستبند و گردنبند های ماه تولد گزینه های بسیار مناسبی برای کادوی تولد به شمار می روند. همچنین انواع شمع ماه تولد نیز در بازار موجود است که برخی از آن ها شامل نماد ماه تولد هستند و برخی دیگر دقیقا اسم ماه تولد را نشان می دهند.

مطلب مشابه: هدیه ماه تولد | بهترین هدیه برای متولدین ماه های مختلف سال چیست؟

گیاه

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

اگر شخص مقابل به گیاه علاقه دارد، در مناسبت های خاص می توانید به او یک گلدان کوچک هدیه بدهید تا هر زمان که به آن نگاه می کند شما را به یاد بیاورد. با این کار او را بسیار خوشحال می کنید و او می تواند به خوبی از گلدان مراقبت کند.

این گیاهان زیبا و سبز رنگ، هوا را تصفیه می کنند و به خانه جلوه زیبایی می بخشد. تراریوم یکی از گیاهان زیبا است که برای هدیه دادن بسیار مناسب می باشد. شما می توانید تراریوم را به صورت آماده از فروشگاه ها تهیه کنید و یا در اینترنت طرز درست کردن آن را آموزش ببینید.

دیوارکوب سه بعدی

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

دیوارکوب چوبی سه بعدی یکی دیگر از بهترین هدیه هایی است که می توانید به همسر، فرزند، مادر و یا دوست خود بدهید. دیوارکوب با انواع طرح ها در بازار موجود است و شما با توجه به سلیقه طرف مقابل می توانید طرح دلخواه او را انتخاب کنید. دیوارکوب یک هدیه مناسب و مقرون به صرفه می باشد و طرف مقابل با دیدن این هدیه خاص بسیار خوشحال می شود.

دیوارکوب طرح چهره

دیوارکوب طرح چهره هم یکی از کادوهای بسیار جذاب و به یاد ماندنی برای همسر، پدر و یا مادر است. این تابلو ها با دستگاه CNC تولید می شوند و با رده های سیاه و سفید طرح چهره تصویری که در نظر دارید را ایجاد می کند. این دیوارکوب اگر با نور بک لایت همراه باشد، می تواند جلوه بسیار زیبا و خاصی در تاریکی اتاق داشته باشد. شما در مناسبت های مختلفی می توانید با این کادوی متفاوت طرف مقابل خود را سوپرایز کنید.

ماساژور پوست

معمولا خانم ها به زیبایی و سلامتی پوست صورت خود اهمیت زیادی می دهند، بنابراین ماساژور پوست می تواند یکی از بهترین هدیه ها برای خانم ها باشد. شما با هر بودجه ای می توانید یک ماساژور خوب تهیه کنید و با این هدیه همسر یا مادر خود را خوشحال کنید. این وسیله در اکسیژن رسانی به پوست و آرامش دادن به آن نقش مهمی دارد و باعث جوانسازی پوست نیز می شوند.

قاب گوشی

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

امروزه همه افراد گوشی هوشمند دارند و قاب گوشی یکی از کاربردی ترین هدیه ها برای هر کسی می باشد. قاب گوشی در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود است و شما می توانید برای دوست، مادر، همسر، برادر و خواهر خود سفارش دهید یا به صورت حضوری خریداری کنید و به شخص مورد نظر هدیه دهید. با این هدیه طرف مقابل هر زمان که به پشت گوشی خود نگاه می کند و یا در آینه از خود عکس می اندازد، با دیدن قاب گوشی به یاد شما می افتد.

پازل عکس

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

چاپ عکس دلخواه روی پازل یکی از جذاب ترین و با ارزش ترین هدیه هایی است که می توانید به افرادی که دوستشان دارید تقدیم کنید. این هدیه هم بسیار خاص و به یاد ماندنی است و هم جنبه سرگرمی دارد.

می توانید پازل عکس دلخواه خود را با طرح های مختلفی مانند قلبی، مستطیلی و … سفارش دهید و به مناسبت های مختلف مانند تولد، سالگرد ازدواج، روز مادر، روز پدر و … به افراد مهم زندگی تان هدیه دهید.

عطر و ادکلن

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

عطر و ادکلن جزو کاربردی ترین هدیه هایی هستند که هر کسی به آن ها نیاز دارد و حس بسیار خوبی را در فرد ایجاد می کنند. عطر هدیه مقرون به صرفه ای می باشد و می توانید آن را برای هر کسی که می خواهید تهیه کنید.

البته توجه داشته باشید که در زمان خرید عطر حتما از سلیقه طرف مقابل مطمئن شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و او را خوشحال کنید. خریدن عطر برای شخص مورد نظر باعث می شود که او همیشه با رایحه آن عطر شما را به یاد بیاورد.

ماگ

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

ماگ یکی از بهترین و خلاقانه ترین هدیه هایی است که می توانید به کسی که دوستش دارید تقدیم کنید. یکی از مزایای ماگ این است که بسیار مقرون به صرفه است و می تواند برای همیشه ماندگار و ارزشمند باشد. ماگ هایی به صورت آماده با طراحی های بسیار زیبا در بازار وجود دارند و شما می توانید ماگ دلخواه خود را برای شخص مورد نظر خریداری کنید. همچنین شما می توانید یک ماگ با طرح اختصاصی سفارش دهید.

کیف

اگر به دنبال ایده های جذاب برای هدیه تولد یا روز زن هستید می توانید یک کیف دستی شیک و زیبا برای مادر یا همسر خود خریداری کنید. کیف یک اکسسوری کاربردی برای خانم ها است و می توانند آن را با تمام لباس های خود ست کنند و وسایل ضروری خود را در آن قرار دهند.

زیورآلات

اکثر خانم ها و دخترها به جواهرات و زیورآلات بسیار علاقه دارند. انواع جواهرات و زیورآلات در بازار وجود دارد که طرح های متنوعی دارند. این زیورآلات از جنس های مختلفی ساخته می شوند و شما با هر بودجه ای می توانید یک کادوی جذاب برای کسی که دوستش دارید خریداری کنید. دستبند، گردنبند و انگشتر به عنوان هدیه بسیار خاص هستند و شما می توانید در مناسبت های مختلف این هدیه ها را تهیه کنید. همچنین شما می توانید گردنبند اسم کامل شخص مورد نظر و یا حرف اول اسم او را به او تقدیم کنید تا خوشحال تر شود.

عینک آفتابی

عینک آفتابی یکی دیگر از کادوهای خاص و در عین حال مقرون به صرفه محسوب می شود. عینک آفتابی تنوع بسیار بالایی دارد و در انواع طرح ها و رنگ ها در بازار موجود است، بنابراین شما به راحتی می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین عینک آفتابی مورد نظرتان را تهیه کنید و به کسی که دوستش دارید هدیه دهید. این کادوی شیک برای هر کسی کاربردی است و برای هر مناسبتی ایده فوق العاده ای می باشد.

وسایل آشپزخانه

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

اگر می خواهید برای مادر، مادر شوهر و یا دوست خود به مناسبت روز مادر و یا تولد آن ها کادو ببرید، لوازم آشپزخانه از بهترین ایده ها می باشند. لوازم آشپزخانه بسیاری کاربردی و ضروری می باشند و شما در این شرایط باید توجه داشته باشید که وسیله ای را انتخاب کنید که طرف مقابل در خانه نداشته باشد و به آن احتیاج داشته باشد یا برای آن کاربردی باشد و از دیدن آن خوشحال شود.

این نوع کادو ها حس و حال خوبی دارند و به شخص مقابل نشان می دهند که چقدر به راحتی و سلیقه او توجه می کنید و او را دوست دارید. شما با هر بودجه ای که دارید می توانید یک وسیله مناسب انتخاب کنید. برای مثال با توجه به بودجه خود و نیاز شخص مورد نظر می توانید یک ست لیوان، ست بشقاب، خرد کن و … خریداری کنید.

ساعت مچی

ساعت مچی یک وسیله بسیار کاربردی و شیک است که می تواند استایل فرد را جذاب تر کند و یکی از بهترین هدیه ها برای هر کسی می باشد. اگر به دنبال ایده برای روز مرد یا تولد همسر یا پدرتان هستید، ساعت مچی یکی از بهترین گزینه ها است. آقایان زمان زیادی را در بیرون از خانه می گذرانند و ساعت مچی برای آن ها کاربرد زیادی دارد.

همچنین می توانید حرف اول شخص مورد نظر را روی ساعت حک کنید تا به یک هدیه منحصر به فرد تبدیل شود. ساعت های مچی تنوع زیادی دارند و شما تقریبا با هر بودجه ای که دارید می توانید یکی از مدل های آن را انتخاب کنید. این هدیه نه تنها طرف مقابل را بسیار خوشحال می کند، بلکه یک هدیه ماندگار است و او همیشه با دیدن این ساعت شما را به یاد می آورد.

قهوه یا دمنوش آرامش بخش

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

اکثر افراد از دیدن هدیه های خوراکی خوشحال می شوند. بنابراین می توانید کسی که دوست دارید را با یک خوراکی خوشمزه و انرژی بخش مانند قهوه سوپرایز کنید. با این کار، هر زمان که او قهوه خود را بنوشد به یاد شما می افتد. اگر می خواهید هدیه جذاب تری به او بدهید می توانید در کنار قهوه، دمنوش یا وسایل دیگر نیز قرار دهید.

یک جعبه دمنوش آرامش بخش یک هدیه بسیار متفاوت است و شما با این کار به طرف مقابل خود نشان می دهید که سلامتی او برای شما اهمیت دارد و او را دوست دارید. البته قبل از خرید دمنوش بهتر است مطمئن شوید که دمنوش برای دوست تان مضر نیست و حتی برای سلامتی او مفید است.

انواع بازی

پسرها در هر سنی که باشند، از پسر بچه ها گرفته تا پسران بزرگسال به بازی علاقه دارند و فقط نوع بازی آن ها تغییر می کند. برای مثال انواع بازی را برای پارتنر و یا برادر خود می توانید بخرید و به عنوان هدیه به او بدهید.

شما با جستجو در اینترنت می توانید برخی از این بازی ها را خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم که در کنار این بازی ها مقداری خوراکی های سالم و خوشمزه هم قرار دهید تا هدیه جذاب تر شود و طرف مقابل را نیز خوشحال تر کنید.

لوازم دیجیتال

لوازم دیجیتال تنوع بسیار بالایی دارند و شما با توجه به بودجه خود و نیاز و علاقه شخص مورد نظر می توانید یکی از این وسایل را به عنوان هدیه انتخاب کنید. بهترین لوازم دیجیتال برای کادو شامل گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، اسپیکر بی سیم و پاور بانک می باشد. برای خرید لوازم دیجیتال نیاز نیست که فروشگاه های مختلف را بگردید، فقط کافی است که مارک مورد نظر را انتخاب کنید و از فروشگاه های حضوری و آنلاین آن را خریداری کنید.

هدیه برای کودکان

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

بهترین هدیه برای تولد یک دختر کوچک، عروسک است. انواع عروسک ها مانند عروسک باربی، عروسک های حیوانات و یا مجموعه ای از اسباب بازی های نرم و کوچک بامزه گزینه های مناسبی هستند.

کتاب داستان های کودکانه، گیره مو، کش، کفش اسکیت، کیف و … نیز هدیه های فوق العاده ای برای دختر بچه ها هستند. همچنین برای پسر بچه ها نیز می توانید ماشین های اسباب بازی و یا بازی های فکری کودکانه تهیه کنید.

چرا باید هدیه بدهیم؟

ایده برای کادو دادن به عزیزان | بهترین هدیه های خاص و به یاد ماندنی

از زمان های قدیم تا امروز‌ هدیه دادن و خوشحال کردن دیگران در بین انسان های دوره های مختلف تاریخ مرسوم بوده است و فقط نوع هدایا متفاوت شده است. در واقع هدیه دادن یک روش بسیار عالی برای نشان دادن علاقه ما به عزیزان مان است و با این کار به آن ها نشان می دهیم که به یادشان هستیم. در حال حاضر ایده های زیادی برای کادو دادن به دیگران وجود دارد و ما به راحتی می توانیم افرادی که دوست داریم را خوشحال کنیم.

در چه موقعیتی می توان هدیه داد؟

از هر موقعیتی می توانید برای کادو دادن استفاده کنید و به دیگران نشان دهید که به یاد آن ها هستید. اما به طور کلی موقعیت های مناسب برای هدیه دادن شامل موارد زیر می باشند:

  • هدیه های مناسبتی: هدیه های مناسبتی، هدیه هایی هستند که برای جشن گرفتن و نشان دادن اهمیت موقعیتی خاص تهیه می شوند. این هدیه ها شامل هدیه تولد، هدیه سالگرد ازدواج، قبولی دانشگاه و … می باشد.
  • هدیه های عذرخواهی: وقتی کار اشتباهی کرده باشید و به طور ناخواسته باعث ناراحتی شخص مهم و با ارزشی در زندگی تان شده باشید، علاوه بر عذرخواهی کلامی و دادن اطمینان مبنی بر این که این رفتار دیگر تکرار نمی شود، خرید یک هدیه زیبا برای جبران اشتباه، می تواند نشان دهنده حسن نیت شما باشد.
  • هدیه های قدردانی: هدیه های قدردانی برای تشکر از کار خوبی که طرف مقابل برای ما انجام داده است، تهیه می شوند.
  • هدیه های بی مناسبت: برای خرید هدیه های بی مناسبت نیازی به مناسبت خاصی نیست، بلکه کافی است دلتان بخواهد کسی که برایتان مهم و با ارزش است را بی هوا خوشحال و سوپرایز کنید.

Leave your thought here

Your email address will not be published.

جدیدترین مطالب